Slapelozenachten

goodmorning,

Vannacht weer geen oog dicht gedaan Sidney hoest zich te plettter, ijsjes stophoest, droppies, water en overdag heeft zij nergens gen last van!!!
Gisteravond had zij 39.7 graden koorts en werd de dosis antibiotica verhoogt omdat haar antibiotica spiegel in het bloed niet voldoende was!!!
Dat is wel ff schrikken hoor!!!!!!
Vanmorgen om 6 uur was het 38.5 dus dit is ietsje beter.
Ze ligt nu in mijn opklapbed naast haar eigen bed want deze ligt veel lekkerder zegt zij.
Ik denk dat het even een verandering van plek is die het hem beter doet lijken????
We hadden voor gisteravond gekookte aardappelen en sperzie bonen met een kalkoenfilettje besteld dit ziet er op papier toch een stuk aantrekkelijker uit dan in het echt!!!
Ze heeft om precies te zijn van alles 1 hapje geproefd en that’s it! behalve van de kalkoenfilet daar kon je mee hockyen als puck gebruiken of als frisbee!!!
Toen heeft ze mij naar huis gestuurd om 2 eieren te koken en waterijsjes mee te nemen.

Rowan heeft lekker gezwommen gister, hij had op 2 dames na het hele grote zwembad voor zich alleen!!!!
De badmeester moest nog wel even overtuigd worden dat Rowan zijn zwemdiploma al had maar dit heeft hij heel snel laten zien en kon zijn waterpret niet op (zie foto)!!


Hij belde me gister en vertelde dat hij Bobby en Harry (zijn de 2 jack russels van opa) te gelijk kan optillen, ik heb hem wel even gevraagd of hij dit ook al aan opa had laten zien?????

Quarda leuk wat van je te horen!! Thea en Roelant ook!
Mensen bedankt voor de kaarten en berichtjes blijf schrijven want wij lezen graag, hebben zo weinig anders te doen hier!!!
O jee juffrouw vingerprik staat voor de deur dus mensen doei
Morgen meer vanuit het AMC x van ons

14 gedachten over “Slapelozenachten

  1. Diana, Thomas en Martijn

    Hoi Sid, Toch wel een goede juf vingerprik deze keer?? geen foutprikker aub.
    Rowan, dat ziet er even geweldig uit in dat zwembad zeg!
    Sid, heb je ook echt even gefrisbeeed (?) met dat vlees? Ik heb ooit op schoolkamp een frikandelbal gekregen die kon stuiteren…hebben we toen ook maar niet opgegeten. Wat jammer dat je eten niet lekker was. Zo gaat bij je mams inderdaad d’r broek wel afzakken.
    Veel sterkte maar weer van ons,
    Go Girls!
    Diana en mannen ๐Ÿ˜ฎ

  2. Ellen, Rick, Isabel en Sarah

    Mogge,

    Wat Sid heeft lijkt toch wel op wat Sarah en Isabel hebben gehad. Zijn we nog wel zo voorzichtig geweest! Ik moet wel lachen om dat bed verwisselen. Gebeurde bij ons ook altijd. Voordeel was dat het opklapbed mocht blijven staan omdat Isabel daar zo lekker in sliep. Konden wij overdag ook even liggen. Ja en dat eten! Dat is echt afzien. Ik snap echt niet dat sommige mensen zitten te smikkelen van die zooi. Zal wel aan ons liggen. We missen Rowan wel, met z’n dagelijkse bezoekjes. Ben benieuwd hoe het met juf vingerprik afloopt.

    groetjes Ellen.

  3. Ingeborg (Mila's moeder)

    Hey meiden! Balen hรƒยจ, die koorts. En dan krijg je ook nog eens dat fijne ziekenhuisfabrieks’eten’ in plaats van je mama’s toverpotjes. Even volhouden en die koorts (en die oervervelende kriebelhoest die natuuuuurlijk ’s nachts het ergst is) kwijtraken, des te eerder kun je weer lekker naar huis en smikkelen van mama’s eten. ๐Ÿ˜› En we zullen extra hard duimen dat je naar de film kunt zondag.
    En wat leer je allemaal van de AMC-juf?
    Zal ik ook iets vertellen over hoe het hier gaat? (Hebben jullie weer wat te lezen…) Zaterdag hadden we Mila’s partijtje bij “Chemie Amusant” in Leusden. Bij een heeeeel aardige mevrouw hebben we in een soort mini-laboratorium (ZONDER prikzusters!!) tovenaarsbadolie (dat is 2-kleuren-boven-elkaar-badolie) en gekleurde haargel met een lekker luchtje gemaakt. Ondertussen leerde ze ons op een hele leuke manier allerlei scheikundige weetjes. Iedereen was heel enthousiast! Toen we weer hier thuiskwamen, hebben we nog broodjes knakworst gegeten en toen hebben we iedereen weer naar huis gebracht. ๐Ÿ˜€
    Ik zat me af te vragen of jullie een TV hebben in het AMC? En kijk je dan ook naar Winx? Mila is dol op Winx, ze heeft er ook een paar poppen van. Maar eigenlijk is Mila dol op alles op TV, als dat ding aanstaat, is Mila van de wereld en moet je, als je tot haar door wilt dringen, de TV uitzetten, anders hoort ze je niet eens… ๐Ÿ˜• Erg hรƒยจ?
    En ben je nog steeds zo’n enorme Diddl fan? Of ben je ook al verslaafd aan de Littlest Petshop? Weet je wat dat is? Hm… ik krijg het niet voor elkaar er een plaatje bij te plakken, maar je kunt het ook op internet opzoeken: http://www.hasbro.com/littlestpetshop/. Ik zal wel naar jullie thuismail een paar plaatjes sturen. Misschien vind jij het ook wel heel leuk.
    Nou, ik ga even werken, maar ik kijk later vandaag nog wel even of er al weer wat nieuws is.
    Lieve lieverds, heel veel dikke zoenen van ons.
    Ingeborg, Tim en Mila
    ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  4. Claudia

    Hallo princes, Gelukkig dat je koorts een beetje weg is…ik hoop heel ver weg ! ๐Ÿ˜‰ Ik vind het weer maar vies koud en totaal niet vrolijk buiten, wil graag weer zon en lekker zonder jas kunnen lopen. Ik wordt hier echt niet vrolijk van !! Demy is hier al lekker aan het wennen, gaan dit weekend zijn kamer afmaken zodat hij er ook inkan slapen, want met 3 matrassen op zolder bivakeren komt ook een keer je strot uit ! haha Ik hoop dat je jegauw beter voelt en genoeg kracht kan verzamelem om een keertje bij ons te komen kijken….zal ik erg leuk vinden, kan ik je ook weer effe knuffelen (demy wil ook wel hoor!) ๐Ÿ˜€ Mama hou nog even vol daar in het super gezellige ziekenhuis, als je je verveelt en gek wordt bel je me maar.kom ik je wel gezelschap houden of even aflossen. Dikke Dikke Dikke kus en knuffels, Hou van jullie,
    Claudia

  5. opa Rob

    Lieve Helen en Sidney,
    Als het ook maar even kan is Sidney de eerste die mag komen logeren hoor en zo lang blijven en zwemmen als ze wil. En jij natuurlijk ook Helen. We zijn nu in Stiphout en Rowan is de nachtjes aan het tellen wanneer we terug naar het bos gaan (om te zwemmen!). Rowan lijkt een beetje op Mila wat TV kijken betreft en soms kan ik beter tegen de muur praten. Ik heb weer geleerd; gewoon de TV uitzetten als ik zijn aandacht wil! Maar nu eerst op naar de zondag, naar de film en als het even kan naar huis. We houden een slag om de arm maar duimen ons een slag in de rondte. Rowan belt vanavond. Iedereen de groetjes van Rowan en een doeiiiiii!!!!! Heel veel liefs van Marianne en (o)pa Rob

  6. Iris, Jaro, Marc en Petra Oost

    lieve Sidney&Helen
    Wat naar dat Sidney nu koorts heeft. Het is te hopen dat het weer snel weg gaat. Vandaag was het erg leuk op school, juf Karen en Arjan waren er namelijk met baby Rosan. En we hebben allemaal mooie kadootjes gegeven. Het was erg jammer dat jij er niet bij kon zijn. Ik hoop dat je weer snel zo opknapt dat je weer naar huis kunt gaan om leuke dingen te doen. Hou je nog steeds zo van knutselen. Misschien wij dan wel iets leuks voor jou. Namelijk een scrapalbum voor kinderen. Dit is een fotoalbum, die je (behalve natuurlijk met foto’s) ook met stickers en leuke kleurtjes papier kunt versieren. We zullen dit volgende week wel meegeven aan Diego’s mama.
    Nog even volhouden in het ziekenhuis en hopelijk gauw weer thuis. Groetjes en we hopen je toch gauw weer te zien.
    Iris (jaro,marc en petra) Oosting

  7. chantal

    hoi syd en HElen,
    Blij te lezen dat de koorts weer aan het zakken is. Hoop ook dat het slapen weer beter wordt want er is niks (nou ja niks)vervelender dan slapeloze nachten.Veel plezier met de film en tot snel. Leuk voor rowan dat hij zo”n mooi zwembad bijna alleen voor zich zelf had

  8. kim & nouelle

    hoi sid, we zijn toen straks naar de biebioteekbus geweest op onze skeler nouelle had een hele grootte kauwgombel en toen prikte ik hem lek toen zat hij tot nouelle`s neus we hoppen dat je snel wer naar huis mag en dat je weer zo snel mogenlijk naar school mag

    groetjes kim en nouelle
    ๐Ÿ˜€

  9. Gina

    Hey Sidney en Helen,

    En nu heb je ook nog koorts. Erg vervelend zeg. Ik hoop dat je vanavond kan slapen en ook de andere nachten. Maar Rowan wat bof jij even dat je bijna helemaal allen in het zwembad was. En je bent ook erg sterk las ik. Dat je 2 honden op kan tillen. Dat kan ik niet hoor. Maar eetsmakelijk (misschien hebben jullie al gegeten maar alsnog) En ik hoop dat de koorts snel overgaat. Ik duim voor je ๐Ÿ˜‰

    ๐Ÿ˜€ dikke kusjes van Gina en en ook namens me ouders en Jeffrey

  10. Sonja

    Hoi Sid en Helen,
    Hopelijk blijft de koorts zakken zodat jullie weer snel naar huis kunnen.
    Wat een superster als broertje heb jij zeg. Ik was maandag voor een keertje inval bij de kleintjes met overblijf, zat ik ook nog bij Rowan aan tafel. Ik vraag dus aan hem, hoe het met zijn rug ging. Wat denk je dat hij zegt !!!!!
    Moet je maar even op internet lezen ๐Ÿ˜€
    Wat een grapjurk zeg.
    Nou meiden, ik hoop dat jullie lekker naar de film kunnen kijken, en snel naar huis kunnen.
    Heel veel liefs, Kim, Mandy & Sonja

  11. yael

    hoi sid,
    sorry ik moet nog snel de envelop vouwen maar dan komt de brief een keertje aan hoor je krijgt hem zeker nog en ik hoop daqt snel je koorts overc is en alles.
    nou van mij mag je zeggen poeh.
    maar ik zeg je eerlijk jij bent de sterkste van de wereld dus daar hoef je je niet zorgen om te maken hoor.
    en gister kwam juf karen met er baby op school ze was heel kklein maar in je klas zijn genoeg fotos dus als jer er weer bent ben je wel even bezig en we hebben 1 feb de opening van school en de ballonen wedstrijd maar volgens mij is die van mij een bheetjein de boom.
    nou het is maar is tijd om wat te doen dus -xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx- van mij doei doei
    ๐Ÿ˜‰

Plaats een reactie